Saturday 26 January 2013

10 sebab mengapa mesti join

10 SEBAB KENAPA PERLU JOIN PPP 

1-Syarikat baru , jadi perintis pioneer paling cepat utk bergelar Jutawan. 

2-Pihak pengurusan yg mempunyai pengalaman lebih dari 20 tahun dalam bidang Networking .


3-Syarikat networking yg ke 2 di Malaysia yg mempunyai Penasihat Syariah .

3-Sistem internet e-wallet terbaik yg direka utk meneroka pasaran seluruh dunia seperti maybank2u atau cimbclicks.

4-Pelan Pemasaran yg reka oleh seorang pakar yg sebelum ini mereka pelan yg telah melahirkan 100 jutawan dlm tempoh 8 tahun . Malaysia Record Holder .

5-Pelan Pemasaran yg menawarkan 10 insentif pendapatan didalam 1 plan unity yg sangat menakjubkan dan dijangka akan melahirkan 100 jutawan dalam tempoh 3 tahun .

6-Produk permulaan adalah cream blood circulation yg beamkan dengan scalar energy dan pine pollen ... Di jangkakan dalam tempoh 5 tahun pengeluaran produk akan melebihi 1000 produk seperti cosway dan kita akan membuat konsep seven eleven di masa depan . Sebab itu kita ada Stokis Negeri , Daerah dan Mobile . Jualan stabil pastinya income juga stabil .

7-Setiap ahli diberi khairat kematian dan Belian bulanan setiap ahli rm2 akan dimasukkan kedalam Tabung Kebajikan anak2 yatim .

8-PPP mempunyai Akademi Latihan yang menyediakan sukatan Pelajaran yg mantap utk melahirkan usahawan yg berjaya dalam masa yg singkat . Sistem latihan yg berkesan tentunya menjadikan PPP syarikat yg palaing cepat melahirkan jutawan . ilmu duplikasi adalah yg terpenting utk 1 syarikat networking .

9-Ada Speaker Club yg akan melatih ahli2 utk menjadi penceramah hebat di setiap daerah dan negeri . Dari orang yg pemalu boleh berbicara dengan luar biasa . Self development .

10-Satu Platform yg pasti boleh merubah kehidupan dari nobody jadi somebody ...dapat merialisasikan impian setiap ahli DUNIA dan AKHIRAT .. The fastest way to be a millionare .


3 TAHUN 100 JUTAWAN .. Allah pasti bersama kita kerana kita sentiasa bergerak selari dgn syariah .

No comments:

Post a Comment